Godmorgon

Åkte hem till mamma inatt, blev för mycket hos Pappa. Orkade inte med han på slutet. Men åkte hem till gabbie och var med henne typ helöa kvällen, vi l¨åg bara och myste och så snackade vi om allt. Fan vad jag älskar den bruden!
Åkte hem sen till Mamma som bor i ghetto-väsby. Men träffade på en kill kompis som gick ner till st och beställde en taxi till mig. Han vill inte att jag skulle gå ensa hem så sent. Asså fyfan vad gulligt! Blev helt paff. Världens snällaste kille, jag lovar!

Men nu har jag ätit frukost och håller på att fixa min farm nu. Går sjukt bra för mig, snart på level 18 ;) Men ska snart hoppa in i duschen, han killen lovade mig en fika så det kanske blir fika också. Men ikväll ska jag på inflyttnignsfest med några, får hoppas på att det blir kul. Men ska göra ett "MJ-inlägg" snart. Puss på skinkan till alla go läsare som verkligen läser min blogg, haha!



Slänger in en bild på när min älskade bror rider, söt kille eller vad ;)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0