Gammalt

Kollade lite bakåt i tiden, då menar jag i bloggen. Shit tycker det är skit kul och kolla vad jag har skrivit för något :D speciellt i Maj, checka in vet ja. Där skriver jag lite mer djupare saker. Men nu är det en ny månad, och nu ska jag satsa hårt med bloggandet! Men kollade också lite längre bak med, och vet ni vad jag hittade? Bilder på Xet! :D:D:D Skit söta var dom, puss på den skiten. Men nu har mitt hår äntligen torkat, så ska sätta igång och fixa mig nu. Hejdå och ha det så kul medans jag är borta.



Även om jag inte äger dig, så kommer du alltid vara min. Du var absolut den bästa! Det sägs att man inte kan köpa lycka, men det kan man.
(OBS! Det är inte jag som rider han på bilden!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0