Dans

Även hur dålig jag är på dans, så älskar jag att dansa i smyg. Eller för dom närmsta som jag vågar dansa. Jag hatar verkligen att dansa för folk. För jag dansar så fruktansvärt dåligt. Men har lagt upp lite videosar på bloggen som ni kan få se här ;)

Den här videon är från october 2008.



Den här videon är från en varm maj-dag. Dansar med Sofia.



Nån gång i Juni. Är ute i arlanda-bushen. Sofia och jag roade oss med att dansa då ;)




Nån gång i februari. Hade tråkigt på musik lektionen ;)


Kommentarer
Postat av: nathalie

haha,kommer ihåg den första videon.

när vi va hemmahos fia :D<3

2009-08-22 @ 17:53:37
Postat av: emmy

hahaha videon längst ner, kommer ihåg dedär :D

2009-08-22 @ 20:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0