Bio

Godeftermiddag.

Idag är det en helt ok dag. Håller på att göra mig iordning. Ska på Bio med min underbara Mamma idag. Ska se på "En sommar med Göran". Kanske blir lite shopping. dEt får vi hoppas på allt. Sen efter bion ska jag dra på fest. Ännu roligare, eller? :D
Idag är det bara 5 dagar kvar tills jag drar ner till Halmstad med Sarah och Jenny. Fyfan vad kul! längtar som fan ner dit nu. Men kan berätta lite om igår. Mamma va på middag istan hos sin kompis, så jag bjöd över Jessica och Sara. Det var skit mysigt. Vi snackade om allt mellan himmel och jord. Sen så kolalde vi på film, men dom somande. Och eftersom jag itne ville kolla på film ensam, så var jag tvungen att försöka somna. Det tog väl typ en timme. Men så somnade jag och vaknde vid 1. Nu så har jag precis klätt på mig och ska vänta tills mitt hår har torkat :)

Men eftersom Mamma kommer snart, så borde jag väl gå ner och fixa mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0