10 saker ni inte visste om mig

Ja tydligen så skrev Jenny att hon ville veta 10 saker om mig, har ju inget liv så vist.

1. Går jämt runt halv naken hemma efter duschen.
2. Är nog den klantigaste människan i världen med saker som är värefulla, asså jag slarvar bort dom.
3. Jag har en lång häx-nagel.
4. Jag har glassögon, men använder dom aldrig för dom är hos Nicole.
5. Lyssnar på all sorts musik.
6. Om jag är hos pappa och får typ inte det som jag vill med kompisar och så, så drar jag hem till mamma.
7. Av alla hemligheter som jag har hört at kompisar, så har jag glömt bort hälften av dom.
8. Om jag var tvungen att klippa av mitt hår, men jag fick behålla det om jag åt en mask, så skulle jag ha lätt gjort det.
9. Jag suger på engelska, asså det är groft vad ja suger på engelska.
10. För er som bryr er, jag ska nog börja rida igen till vintern, jihooooooooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0