Veckan utan för mig

Har redan börjat planera vad jag ska göra hela veckan ut. Ni som orkar bry er kan få se, ja jag kan säga att jag slitter ut min kropp helt. Börjar ju bli sjuk, fy jag hatar att vara sjuk, usch nej ska verkligen vara hemma idag!

Måndag: Skolan, träning och plugg
Tisdag: Skolan sen åker jag hem till pappa och sover där över natten, pluggar, solar och ska försöka kanske gå och träffa en viss person.
Onsdag: Skolan träning sen plugg.
Torsdag: Skolan sen träning och sen plugg.
Fredag: Skolan, förmodligen till väsby centrum sen efter skolan med någon (?) handla en topp där och sen fest på kvällen.
Lördag: Åka till Sigtuna och träffa Susanna, länge sen! ååh saknar dig plutten <3
Söndag: Ska faktist till skolan på bazar och sen blir man ledig på Måndag!
Rolig vecka eller? typ bara träning och plugg för mig nog. Juste, glömde sig att jag har utveckligssamtal men vette fan när. Usch längtar verkligen inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0