Usch det här känns inte bra..

.. verkligen inte bra! måste verkligen skärpa mig nu, jag har lovat mig själv att verkligen försöka satsa lite på att blogga. för varje dag när jag kommer hem så tänker jag på vad jag ska skriva. när jag kommer in på datorn så.. glömmer jag allt? vad är det med mig? jag vet inte.. men jag ska försöka blogga mer idag eftersom jag ska vara hemma och bara ta det lugnt nu. Kom nyss hem från träningen, det gick super hon var helt underbar!:D
men händer inte så mycket ikväll heller, amanda frågade mig om jag ville följa med på bio med gabbie och nellie men jag orkar verkligen inte idag, är helt död efter helgen. är ute precis varje dag och sliter sönder min kropp, och nästa helg är redn planerad och jag kommer bli utsliten då också.. nej usch vill inte tänka såm, ska bara tänka posetivt nu. men skriver mer snart ska fixa lite saker först :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0