Tack min älskade mamma!

Den personen som jag kan gå till första hands, den personen som jag älskar mest. Hon som är min bästavän, ja det är min egen Mamma! Många har nog sin mamma sm min bästavän, men jag menar nog seriöst inte vad jag ska göra för nåt utan henne. Jag älskar henne!
Men många som vet så hatar jag att handla skor och smink, speciellt mascara! Men när jag kom hem från stallet idag så hade mamma köpt två double extension beauty tubes mascaror, en till mig och en till hon själv. Tack mamma! Älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ehum VaRfÖr hatar du att shoppa mascara, skor &smink?

det är ju roligt!

2008-11-23 @ 18:18:27
Postat av: Anonym

det är absolut det värsta jag vet....... så DRYGT

2008-11-23 @ 22:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0