ska till sjukan igen på torsdag

orkar inte förklara hela morgonen för den är så jävla krånglig och ända rolig ;) men när jag kom dit typ 40 min för sent så sa dom att jag skulle köpa något på apoteket som jag skulle ha i mitt öra och sen på torsdag ska jag komma tillbaka och skölja det. Så det känns bra, när jag kom till skolan fick jag träffa sarah!!!:D har saknat henne så mycket den fisen! men hade matte och aa sen hade ja utevecklings samtal och blblabla.. ni vet hur det gick.
Men det vill jag inte komma fram till, det är mitt prao jag har frågor till er.
Jag har fått reda på att jag har prao v. 17 & 18 och jag har ingen aning vart jag ska prao. Har två super duper val att få välja men jag har ingen aning vad jag ska välja. Första valet är åka ner till skåne i änelholm och prao där hos sven-inge med att rida runt 10 hästar om dagen och fixa andra saker i stallet, as kul! men det beror på hur många prao elever det finns där. Sen nästa prao är på MTV. Ni vet han Shire, bögen på MTV som är programledare? Natalia min syster känner han as bra, han har tydligen varit hemma hos pappa när natta hade 25 års fest och jag tackade nej för inbjudningen? haha fan vad hemskt jag är!:O
men iallfall, när natta kommer hem så ska hon snacka med han om att jag kan prao där med Gabbi, fett roligt?:D
Men har ingen aning vad jag ska välja, båda är lika rolgit prao med stora äventyr i, har ingen aning vad jag ska välja:(

Nja, vad tycker ni folket? kommentera gärna om det..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0