Om mig

Namn: Erika
Efternamn: Garcia
Födelsdag: 26 mars 1994
Favorit mat: Haha vet inte, gillar typ all mat:D
Favorit färg: Har ingen speciell.
Favorit låt: Oj, har ju många men idag så blev jag förälskad i en låt som Hanna har på sin iPod! Tror att den heter The Kill - 30 Seconds of mars.
Favorit ämne i skolan: SO lätt, det är kul och enkelt:D
Hat ämne i skolan: NO och gympa, fy för det!
Skilda föräldrar?: Jaa.
Syskon?: Ja en lilla syster och en lillebror, ganska irreterande:)
Facebook?: JA
Bilddagboken?: JA
Hårfärg: Brunett
Älsklings ställe som du saknar just nu: MALLORCA :'(
Pojkvän/Flickvän: Nej, men vill ha.
Går/gick du på någon sport: Jag rider men har gått på simning, golf, dans och fotboll.
Dricker du: Bara när det är fest
Röker du: Ja
Snusar du: Nej har aldrig gjort det. Så jävla äckligt!
Festar du: Ja
Mamma/pappa: Jag älskar båda mina föräldrar lika mycket men jag väljer mamma, kan säga lite mer saker till henne en pappa haha:P
Har du Comviq: Självklart! Skulle aldrig klara utan det haha!:)

hiuhiu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0