Och här med säger jag godnatt

För mig! är trött och börjar seriöst bli sjuk.. usch jag hatar det här! Blir nog att jag får stanna hemma imorgon, oppas det också förnajg känner mig verkligen inte bra idag! Fryser, har världens huvudvärk och är förskylld som fan!! ååh blir så sur vill inte vara det, fanv ad jag hatar det här!
Men kollade på E för en stund sen på "Victoria Silverstedt The perfect life" det var faktist ganska kul och bra och innan såg ajg på playboy med mamma. Mamma är bäst haha :D Men här med säger jag godnatt folket. Hoppas ni har haft det kul idag och haft en bra helg för det har jag haft! puss puss och godnatt.

http://www.nickme.se/?namn=Erika&sida=gammal&ar=1994&manad=3&day=26 så gammal är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0