Kompis det går bra nu

Ja kompis, det går bra nu! Nu känner jag mig taggad för att skriva och sånt! yeah :D
Är taggad till nästa helg! Malin och jag ska ha det super kul och bara leva livet! Vill ni höra något roligt? Jag kanske ska till NY över jul för att träffa på natta, fatta jag ska få träffa min syster?! Har inte träffat kvinnan över två månader nu och äntligen ska jag få träffa henne. Hoppas pappa säger att vi ska åka över havet till AMERIKA!!!
Ska verkligen skärpa mig med den här bloggen, ska verligen börja blogga mer. Folk ska få veta om min vardag! men hoppas att ingen jävla föräldrar/lärare hittar till min blogg vill ha lite privatliv här haha!
Ska kolla min design till lite nu, Frida håller på att fixa den:) puss min sötnosar!


En bild på mig och plutten från höstlovet, älskar dig min snäcka. Du ger mig så mycket kärlek.. Alltid du och jag Malin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0