jag är ärlig

Bloggvärldens allra:
Snyggaste: more.devote.se
Hetaste: Sofis blogg
Bäst klädda: Kenza
Coolast klädda: SARAH!!:D
Sötaste:  Kenza
Störigaste: Dryga människor som tror sig vara något inom sin blogg.. tex några som jag hatar:))))))
Mest imponerande: Ska jag vara ärlig? en blogg som jag hatar verkligen men är ganska impad på, kissie.

Vilken bloggare vill du:

Bli kompis med: Kenza
Ge en kram: ehm ingen
Ge en diss: blondinbella, hatar allt med henne.
Helst träffa: Jag är inte besatt av att träffa blogg kändisar, vist om man tex träffar på kenza eller nån på stan så går man fram och pratar nog eller sånt.. men är inte besatt och tänker varje dag" shit jag ska träffa den där bloggkändis snart, ett måste blabla.." och det finns sånna människor som jag inte fattar att dom lägger energi på det..
Inte träffa: blondinbella, som sagt jag gillar henne inte, hon leker för MOGEN

kolla skaffat en ny katogori, roliga listor:D haha very funny erikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0