idag är det fredag och det betyder HELG

Hej bloggen! VA på MP som va hade matte, efter det så va jag helt slut, orkade itne tänka på något. Så jag åkte hem, skulle åka hem till Jessica och hämta en sak emn istället blev det att jag stannade här, så ikväll om jag blir bättre så ska jag kanske till Fiia och bada tunna :D Hoppas det för jag är verkligen sugen på det :)
Juste idag kommer Johan Lundin till Stora Wäsby så ska rida kurs hela helgen för han.. ska bli kul faktist för han är så jävla fucking bra!!!!!!
Men vad händer för er folket ikväll? kommentera gärna vad som händer ikväll:) nu är jag hungrig (igen) så ska käka lite haha!
 jag och jessica min älskling!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0