Ibland behöver man ett skratt i sig

HAHA, ja ett skratt behöver man ibland. För er som inte vet så är min favorit komiker inte mindre än Johan Glans, många har ju Björn Gustavsson. Men inte jag, han är inte snygg, inte söt, inte rolig. Jag har garvat åt han en gång sen inget mer.
Johan Glans alltid bra, man får alltid ett garv av han! Haha och det bästa är att jag har träffat han :D
Haha minns du det Susanna? inne på nk? haha jag skämde ut mig som vanligt haha!

Går fram bakom cd skivorna, rädd och nervös för att det är Johan!

Jag: Ursäkta, är du Johan glans?
Johan: Ja det är jag!
Jag: OH HERREGUD! JAG VILL BARA SÄGA ATT JAG ÄLSKAR DIG NÄR DU ÄR MED I PARLAMENTET!!!!
Johan: Åh Tack så mycket för det!

Haha snacka om man skämer ut sig eller vaddå? usch men helt underbar! Här får ni ett klipp av fan:D bjuder även en bild på mig och johan!


ser ni hur ljusbrunt hår jag har? tänk mer ljusbrunt, ungefär så brunt är mitt riktigt hår:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0