I LOVE MY FRIEND

Nu är jag hemma från stallet och skolan, ska till Emmie och sova där och åka pulka med Jessica och Sofia:D jag ahr haft en super duper bra dag idag, förutom allt snö som jag har fått på mig av alla killar, ibland hatar jag killar jävligt mycket.
Hade spanska förhör idag, kunde iten ett skit, eller både jag och Emmie kunde inget så vi fuskade lite, haha eller mycket! känner mig fett duktig i skolan med MVG i spanska och fuskar hahahahahahahaha!:D
Ska fösöka blogga lite mycket nu på dom mindre 20 min, har så mycket att säga! jsute idag så lekte vi med färg kopiatorn, det var as kul, vi blev så fula på bilderna, hihiihihihiihihihihihihi :D
jaa ni ser, jag är väldigt glad idag, jag gillar onsdag haha! nu kommer det lite bilder på mig och emmi från spanskan och när jag tog foto på kopiartorn:D juste vi hade ingen träslöjd idag så vi fick en och halv timme hål timme så vi drog till til och köpte glass, yumie!!:D:D

    

Kommentarer
Postat av: emmy

i love you !! <3

2008-11-27 @ 18:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0