Helt slut, orkar verkligen inte mer!

Fuck linnea! vid lunch så täntke jag åka till vårcentralen för fixa mitt öra, ni som inte vet så har jag vatten i öret! Fett jobbigt så hör verkligen inget:S
Men iallafall, så har jag varit på St.olof skolan idag. Träffade susanna där, fan vad jag har saknat dig plutten! blev skit glad :D:D:D
Sen efter ha varit där i tre timmar så drog jag linnea och hennes lillasyster till vårdcentralen och bokade tid för mitt öra. Imorgon klockan nio så ska jag dit igen och fixa det, slipper hela matteperioden, yeaaah!:D
Har pluggat matte i typ 40 min nu. Ska ha ett skit stort matteprov nästavecka, typ 40 sider och kanske några mer, avis eller?
nej usch! måste verkigen plugga mer för jag ska fan få mer än G på det där provet. Har också utvecklings samtal imorgon, jippie! det här kommer verkligen inte se bra ut, kommer nog få mycket straff också.. önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0