En tjejs vardag?

God eftermiddag min blogg.
Hur mår ni idag?kan bara säga att jag är trött, har ont i huvudet och aa. Mår verkligen åt helvete! Har ont i huvudet och hela kroppen, känner ig inte bra idag. Men det är lill-lördag idag så det är inte lågnt kvar till helg nu! Åååh längtar som fan till fredag, först ska se på Madagaskar 2 med brudarna på bio och sen efter det drar jag hem till Malin fixa mig och sen blir det Ferre!!!!:D
Taggad som fan men har ingen aning vad jag ska ha på mig, ska köpa mig nån snygg fest topp på fredag i kista. Men har ont i huvudet som fan.
När jag kom till skolan så hade vi matte i 1 och halv timme, sen efter det så åkte alla tjejer i 8 och 9 till Ekilla för att kolla på "hur en tjejs vardag KAN se ut" säger bara ett ord, URDÅLIGT! fyfan var på väg att somna, så jävla tråkigt. Men fick träffa roligt folk som man inte har träffat på hundra år. Slutade där så slutade runt halv tolv. Kom hem för typ 45 min sen..
Usch har matte att plugga, ett as stort prov har vi, över 60 sider matteprov har jag, avis?
Nej kan inte tro det, ska sätta igång att plugga lite, gör det mesta ikväll när mamma är med mig. Hon hjälper mig med allt, älskar henne!
Ska kolla på DH avsnit nu i repris. Kanske skriver lite mer sen, puss puss.


En helt vanlig dag i skolan, matte i två timmar och en muffins från café, yumie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0