nyår är klart!

nu är min nyårs klänning klar! hittade den på gina som var verklien as fin! pappa tyckte den var jätte fin också!:)
min syster sover här inatt också igen, very funny!:D
var med frida i kista idag, åååh har saknat den bruden så jävla mycket! världens bästa och fina brud! pratade allt mellan himmel och jord, en äkta vän för mig..<3 har städat mitt rum också. så nu känner jag mig klar, inga läxor eller något till imorgon! äntligen en skön måndag som är lugn, sover ju hos pappa imorgon, ska plugga lite SO med han, mspåte ha kvar mitt MVG nu.
känner mig tråkig i den här bloggen, men aa. ska försöka vara mer seriös nog snart, men nu ska jag duscha inför imorgon.. puss puss :)

 världens bästa frida<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0