mitt liv är som en tickande bomb

fyfan hela den här dagen har jag stressat, jagtror jag döööööööööööööööööööööööör:(
hela dagen igår va jag i globen, det va kul men kunde knappt gå när jag kom hem.. så hemskt i fötterna hade jag!
men nu ska jag dra till Kista med Frida:D:D det var länge sen jag såg henne..
men ikväll när jag kommer hem så ska jag:
städa mitt rum
lägga upp bilder på bloggen
inget mer, kändes bra:) juste igår på stjärnoas hoppning så vann bygglov-matte på världens bästa mouwtis (stavans han så?) ååh blev glad, han är var as fin:D:D
men nu ska jag tagga till bussen jao. puss puss










P.S kändes inte seriöst att skriva det här inlägget haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0