Mamma v.s Pappa?

  • Mamma:

    Får nästan alltid det jag vill ha
  • Får komma hem när jag vill, bara att smsa.
  • Kan säga PRECIS allt till henne, allt ad man gör med killar till fyllor, tycke det är kul att höra!
  • Får aldrig uteg. förbud.
  • Finns nästan alltid vid min sida, blir aldrig sur på mig.
  • Kan hålla hmligheter.
  • Om jag måste ljuga för pappa, så håller hon med mig haha!
  • Finns inget negativt om henne, en helt perfekt mamma.

  • Pappa:

    ÄR alltid sur på mig
  • Tror saker om mig som inte är sant.
  • Måste jämt tjata för på han för att få nånting.
  • Får damp om man får VG+ på nåt prov, då är jag sämst.
  • Måste jämt ljuga för han.
  • Senaste tiden att komma hem för han är,11.
  • Får sova hos kompis, men ringa och kolla om det är okej.
  • Om man kramar en kille framför han, då är jag en slampa för han.
  • Finna bara negativa saker med han, men han är min pappa vad ska jag göra åt saken.

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA erika du e sämst :D <3

2008-12-20 @ 12:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0