kommer inte på något

Kommer inte ppå någon rubrik. Idag i skolan så fick jag tillbaka mitt matte porv, haha vet inte om det blev IG eller G men tror det blev IG, icke bra erika. Det känns som att jag inte kommer att klara av matten i skolan när jag går ut 9:an.
jmen skitsamma, fick veta mitt resulat på SO-provet, fick VG och det ar jag i alla fall glad över. Ska duscha och fixa om mig, ska nämligen till sarah och sova där, min lilla älskade bebis älskar dig!!
Orkar inte skriva så mycket, loggade mest in för att inte vara så dålig bloggare ooch skippa en dag, men vi bryr sig jag sklriver för att berätta om mitt liv. Ingen vuxen vet om den här skiten en så det är skönt..
Har avsultning imorgon, LÄNGTAR LÄNGTAR!!!!!!!! sen på lördag ska jhag på fest hos en anonym person, vill helst inte nämna namnet kom jag på men orkar inte radera haha! gud vad jag känner mig oseriös nu och.. konstig? nja ingen bryr sig och jag bryr mig inte heller.
Men lägger in en låt som jag bara älskar att lyssna på nu, eller två låtar är det!
Lady Gaga (ÄLSKAR KVINNAN MEST) Poker face och Just dance, kom på att jag fortfarande lyssnar på Just Dance, ÄLSKAR DEN SÅ HIMMLANS HÅÅÅÅRÅT!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0