ingen alls ork

Har absolut inte orkat skriva på min blogg, men kan berätta frot vad som har hänt.

Fredags: Var på tjejmiddag hos Ellinor, sjöng singstar och sen hände det inte så mycket. Trevligt var det i alla fall! Natten tillbringades hos Ellinor.
Lördag: Vaknade hos Ellinor, åkte hem och fixade mig och drog till Kista och kollade på bio, kommer inte ihåg vad den hete men den SÖG som fan! 0 av 5 toasters säger jag!!:@ Efter Kista drog jag Nellie och Gabbie till ellen som.. aa hur ska vi säga vad hon hade:P? Men det var kul, snackade ärleks känslor med the boys, älskar när killar snackar om sånt!
Söndag: Gabbie sov hos mig. Vaknade runt 11 käkade frukost kollade på tv sen så drog jag till stallet, red för Johan som gick rätt så bra! Gick hem sen och har städat mitt rum, duschat, pluggat matte, suttit vid datorn och käkat donken. En perfekt söndag?

Så det var min helg, en riktig söndag hade jag idag. Juste fick reda på att jag har G i engelska och Svenska. I engelska fattar jag inte, hon skrev att jag har haft från IQ till MVG. Ehmm har aldrig haft iq med henne, jävla kärring måna som jag hatar! Men nu orkar jag inte skriva ciao!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0