I'M BAAAACK!

Nu är jag tillbaka, har verkligen inte bloggat dom här dagarna. Bara tagit det lugnt och gjort sånt som jag ska orka med :)
Hur mår ni? Imorgon är det nyår, åååh vad jag längtar. Mamma ska köpa skumpa till mig, i löööve my mami!!
Sitter i soffan med julgrannen vid min sida och lyssnar på Tila Tequilas låt Stripper Friends. Men kan berätta vad jag gjorde igår/idag.
Igår kom jag hem från gabbie till mamma och fick träffa henne, har saknat henne! Fixade mig och åkte till märsta och träffade Ellen som vi gick hem till Oskar som spoleade Wii med Charlie. Senare kom Moa och vi kolalde på fil, runt tio vandrade jag mot tåget som skulle ta mig till Hudding. Fyfan vad lång resa det är dit! Hållde på att dö av tråkhet! Men sen så när vi kom dit så började vi kolla på south park, my homies!!!!:D
Sen vaknde där nästa dag frös som fan och började fixa mig smått så drgo jag och Nattis hem till henne för att göra en sak, drgo direkt när jag kom dit. Så drog jag hem och nu är jag hemma här!:D Haha har ni saknat mig? men jag kommer nog kansdke blogga här ikväll, bara kanske. Men dagen annars imorgon har jag fult upp!
Onsdag, sista dagen på året:
Vakna
Äta
Dusch
Dra hem till pappa
Fixa mig
Äta middag med dom och få champange (ni sdom inte visst det så ääälskar jag det!! min favis dryck, kan dricka hur mycket som helst av det!!)
Och sen, dra iväg på fest och fest ut det gamla året och festa in det nya året!!:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0