ibland har man ignen lust

just nu sitter jag på pressbyrån i väsby och aa.. gör ingeting! sitter och väntar på beca och charlotte/charlotta(?) har ignen aning vad hon hette igen av dom två namnen :D haha men väntar på dom.. dom kommer snart med tåget från märsta. ikväll blir det party! fan vad jag är taggad men ändå trött, har vin i mitt rum så är inte orolig med att jag inte har alkohol ikväll! men skriver mer när jag har lust/ork med att sitta vid datorn.. puss puss :)
bjuder på en urläcker bild på mig


Kommentarer
Postat av: amilia

Jag accepterar inte dina kommentarer pg.a av det du skriver. Om du hade skippat "personliga påhopp" som faktist är anledningen till att dem inte syns, hade jag accepterat dem.

Och nej jag har inte en miljon elaka oaccepterade kommentarer, därimot har jag ungefär 3220 snälla accepterade kommentarer. Som sagt - ren svensk avundsjuka.

2008-12-06 @ 16:32:08
URL: http://miilliisens.blogg.se/
Postat av: erika

varför ska man vara avundsjuk? du klagade på susanna att hon hade en elak vän eller vad det var.. och det var ju jag så är du ju avundsjuk på mig? jag har ignen att vra avundsjuk, du är bortskämd, fet, äcklig, ful, hatad, sämst iskolan. Jaa vadfinns mer? har fan bättre betyg än dig + du skryter visst vilka blogg kändisar du har träffat! kolla själv i din blogg, erkänn amilia. du gör det, men jsut. du kan inte erkänna för du är så avundsjuk på för att jag kan det och du kan inte erkäna att du är sämre än mig, BITCH!

2008-12-06 @ 16:40:14
URL: http://elela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0