@ gabbie

              
    

Kommentarer
Postat av: Sara

Men omg gud vad coola ni är som posar med dricka i handen, skärpning!

Det finns faktist åldersgräns på sånt, börja ta hand om ditt liv snälla!

Gud vad cool du blir av att förstöra ditt liv sådär :/

TA hand om dig vaafan! ;'(

2009-01-27 @ 18:01:31
Postat av: erika

Kan du lika bra säga till alla andra du ser, jag fattar inte varför du lägger din tid på att göra så här. Tänk på dina kompis, eller rättasagt du kanske ha gjort det? Fattar inte varför du lägger ner din tid så här, helt onödigt för du vet att vi inte bryr oss!" Ja det är farligt men galet kul!

2009-01-27 @ 19:58:26
URL: http://elela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag börjar med dig..

det är mitt jobb att ta hand om er unga..

Jag är inte ung, jag gjorde det några gånger.

En sak jag väldigt ångrar...

Veet :(

2009-01-29 @ 18:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0