förlåt

förlåt för jag inte bloggade igår, orkade verkligen inte göra det.. var så jävla trött, ledsen, lat och arg/sur.
men nu mår jag bättre, fick vara hemma för att plugga matte, usch vi får lov på fredag och prov i matte då? jaa ibland så hatar jag min skola så fucking mycket, 7 var mycket lugnare och bättre! fick nästa aldrig läxor!
igår natt när jag skule somna så somnade jag att jag hade stor börlat, och  ja nu ser mina ögon som två tennis bolar. usch. Fick i alla fall sova ut. Just nu kollar jag på MTV (min älsklings kanal just nu!) på topp 10 af 10 med britney spears, dom spelar ju u break it ice.
Men nu ska jg nog brja sätta igång och fixa matten.

För er som orkar bry sig, dom som känner mig bra vet att jag rider. Jag har har ridit sen jag var 3 år, har haft hästar hela mitt liv men nu har jag bestämmt mig. Jag ska sluta rida, japp jag ska sluta rida. Inget mer med den saken...

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför? :O

2008-12-17 @ 20:34:36
Postat av: erika

det blir jätte stressigt i skolan och här hemma. och så har jag tröttnat på att rida och tycker det är tråkigt.

2008-12-17 @ 22:06:41
URL: http://elela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0