ett livsverk

IGår var det en dryg kväll, dirket efter jag hade skrivit ett inlägg hos pressbyrån så blev min mobil snodd. Första gången min mobil försvinner, asså har aldrig tappat bort eller blivit snodd. Igår blev den snodd känns lyckat så var drygt igår. Gick upp 7 i morse, var grymt trött för har tänk vart min mobil har varit hela natten. MEn tränade för Lotta idag, Twix va as fin och Lotta va ASBRA!!
Ska på glögg-grej hos min moster snart,  ska börja fixa mig lite smått. Juste för er som läsar den här bloggen, det finns en person som jag hatar verkligen mest och är så jävla förbannad på just nu. Kommer att slå ner henne när jag ser henne, du kanske läser det här jag vet inte. Men det är Amilia Stapelfeldt, som vågar inte acceptera mina kommentarer på sin blogg för att jag säger att hon är ett fetto, för det är hon.:) juste! köpte Björn Gustavsson's film ett livsverk hette den, det lyder min rubrik ju.

Bilder från skolan och på twix<3<3<3<3

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0