en bloggfri helg

hela helgen så har jag varit borta, asså itne varit hemma nån gång. ska skriv en snbb uppfattning.
Fredags så ade vi skolavslutning, fett drygt säger jag bara! haha jag och ebba snackade typ mer än halv skolavslutning och sket i det totalt:) sen åkte vi hem åt på resturang (jag mamma och min bror) och sen bytte jag om och drog till märsta och var med några. Sov hos Emma på kvällen, hennes föräldrar älskar mig, det känns fett bra hihiihihih!:D
Lördags vaknade vi fixade och drog till linus och där satt jag vid datorn hela tiden men orkade inte logga in och skriva? haha var verkligen inte sugen på att blogga i helgen, sen så drog jag till rosers med sarah och hennes hund som hon passar, palla heter han. Köpte en sjuttis och sen så drog vi hem till henne och fixade oss för kvällen, vi blev snygga haha. Vi drog till Gabbie som hade fest (bilder kommer jag lovar!)  och drack oss full och hade det super kul! Dock fick jag 4 ½ timmar sömn, sov hos Gabbie då.
Söndag vaknade jag städa lite och sen så drog jag till sarah, hämta mina saker och drog hem till pappa och käkade pizza. Träffade på Frida ochdrog och handlade godis som vi åt hos henne, egentligen skulle jag sova hos henne men Frida blev sjuk så jag gick till Jenny som Frida var där också (Lundin) och kollade på första säsongen av DH, fett bra älskar dom där brudarna:D:D So hos Jenny då.
Idag så vaknade jag hos Jenny och var fett seg, vi kollade på DH hela säsongen men vi kom bara till avsnitt 10 typ..
Men drog hem och här är min syster :)
Ja tycker att jag har skrivit ovanligt mycket, men det är ju bra väl:)? skriver ett nytt inlägg med blider så i'm back snart hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0